Graficzna prezentacja oferty MLP Group

Blog / Realizacje

Magdalena Chwedoruk

Realizacje

Styczeń 26, 2017


Obrazy stanowią około 90% wszystkich informacji docierających do nas każdego dnia. Dlatego kluczową kwestią jest zadbanie o odpowiedni key visual marki, który sprawi, że oferta będzie prezentowana w sposób atrakcyjny i spójny z identyfikacją wizualną firmy. Mapy i broszury zaprojektowane dla MLP Group to przykład tego, jak skutecznie docierać do klientów  i stworzyć nowe materiały promocyjne, które w pełni odpowiadają na potrzeby marketingowe firmy.

02_Front-v2

Głównymi obszarami działania MLP Group są budowa i zarządzanie nowoczesnymi centrami magazynowymi. Firma pełni rolę dewelopera, konsultanta, jak i zarządcy nieruchomości komercyjnych. Od lat wyróżnia się wysoką jakością świadczonych usług, zapewniając swoim najemcom atrakcyjne lokalizacje parków logistycznych. Firma ukierunkowana jest na permanentny rozwój i ciągłe ulepszanie swojej oferty. Rozpoczynając współpracę z MLP Group wiedzieliśmy, że marka, która prowadzi swoją działalność od 1998 roku, bardzo ewoluowała i rozszerzyła obszar funkcjonowania na rynku. W 2016 roku postanowiła nieco odświeżyć swój wizerunek i stworzyć nowe materiały promocyjne – mapy i broszury nawiązujące do key visualu firmy.

DEDYKOWANE PROJEKTY
Szata graficzna map i broszur powstała w oparciu o istniejące od dawna i spójne z identyfikacją marki: logotyp i wiodące barwy – biel i odcienie zieleni. Firma postanowiła pokazać lokalizację parków logistycznych w kilku perspektywach. W tym celu powstały mapy w różnej skali, które prezentują najbliższe otoczenie parku wraz z drogami dojazdowymi, jak i położenie centrów logistycznych w odniesieniu do dróg krajowych, lotnisk i największych miast znajdujących się w pobliżu hal magazynowych. Dedykowane materiały tego typu – choć powstały z myślą o umieszczeniu na broszurach jako ich spójny element – to mogą być również wykorzystywane w różnego typu prezentacjach oferty nieruchomości. Ich spójny z identyfikacją wizualną marki charakter z pewnością sprawdzi się zarówno do promocji poszczególnej oferty, jak i szerszego prezentowania portfolio firmy. Projekt dla MPL Group zakładał również stworzenie broszur, które ukazywałyby największe zalety parków logistycznych. Poza wspomnianymi mapami, na broszurach znalazły się najważniejsze informacje o lokalizacji, organizacji oraz o warunkach technicznych nieruchomości. Przejrzysty układ wszystkich danych pozwala szybko uzyskać najważniejsze dla potencjalnego klienta informacje. Materiały promocyjne stworzone z myślą o potrzebach i dotychczasowej identyfikacji wizualnej MLP skutecznie wpływają na odświeżenie dotychczasowej formy prezentowania oferty. Ponadto, dedykowane mapy i broszury wyróżniają podejście firmy do promocji i wpływają na zwiększenie zainteresowania potencjalnych klientów.

Wykorzystywanie potencjału identyfikacji wizualnej jest kluczowym elementem strategii marek. #visualcommunication #skyconcept

 
SIŁA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Wykorzystywanie potencjału identyfikacji wizualnej jest kluczowym elementem strategii marek. Dzięki temu firmy mogą nie tylko wyeksponować wyznawane wartości i wyróżnić się na tle konkurencji, ale również budować pożądany wizerunek. Narzędzia wizualne znakomicie uzupełniają tekstową formę przekazu informacji, sprawiając, że stają się one bardziej przystępne i klarowne. Spersonalizowany key visual sygnalizuje klientom zaangażowanie i profesjonalizm firmy, a odbiorcom ułatwia jej rozpoznawanie. Spójny charakter wizualny materiałów marketingowych pozwala zachować komunikacyjną spójność marki, stanowiąc kompletną otoczkę wizualną jej oferty. MLP Group w pełni zadbało o to, by potencjalni klienci otrzymali informacje o nieruchomościach w formie, która wyraźnie wskazuje na partnera biznesowego.