Baza Wiedzy

Niedzielny zakaz bije w centra handlowe
Przez zakaz handlu w niektóre niedziele, centra handlowe od początku 2018 roku do października straciły już ponad 9 milionów klientów – wynika z danych Retail Institute. Dane pochodzą ze 120 centrów handlowych w Polsce. W ostatnim miesiącu roku podsumowujemy sytuację na rynku retail. Jednocześnie stawiamy pytanie, jak te zmiany wpłyną na podejście do marketingu na […]
More
Polskie Startupy. Technologie dla nieruchomości
Ponad 70% firm z rynku nieruchomości ocenia, że firmy technologiczne są bardzo dobrze przygotowane do współpracy z korporacjami – tak wynika z „Raportu PropTech 2018. Technologie na rynku nieruchomości”. Nawiązując do badania firma SkyConcept stworzyła „Mapę polskich startupów”. Wyniki raportu pokazują, że aż 83% kadry zarządzającej w branży uważa, że rozwiązania technologiczne są motorem napędowym […]
More
Szturm polskich firm na rynki zagraniczne
Polskie MŚP coraz częściej wychodzą ze swoimi usługami za granicę. Blisko połowa startupów w Polsce eksportuje swoje usługi – wynika z raportu dla firmy SentiOne. Dla co drugiej polskiej firmy, z ponad 2 677 startujących graczy, pożądanym kierunkiem jest Unia Europejska. Wśród eksporterów aż 60 proc. osiąga regularne przychody, a ponad połowa plasuje się wśród […]
More
Raport PropTech 2018
Rosnąca popularność na polskim rynku pojęcia PropTech – czyli połączenia branży nieruchomości z nowoczesnymi technologiami – wyraźnie wskazuje kierunek rozwoju branży i zmian, jakie czekają ją w najbliższych latach. Jednocześnie, rosnąca konkurencja sprawia, że Polska jest doskonałym miejscem do rozwoju innowacyjnych narzędzi dedykowanych nieruchomościom, co dotyczy praktycznie każdej sfery – od sprzedaży i obsługi klienta […]
More
Te trendy nieodwracalnie zmienią rynek nieruchomości
5 trendów, które zmienią rynek nieruchomości Nowe technologie rozwijają się tak szybko, że żadna branża nie może tego ignorować. Tym bardziej, że rozwój ten pociąga za sobą olbrzymie zmiany społeczne i gospodarcze. A jak nowe technologie zmienią rynek nieruchomości na przestrzeni kolejnych kilku lat? Jeszcze kilka lat temu nikomu nie przyszłoby do głowy, że aplikacją […]
More
Timelapse bez tajemnic
Wyobraź sobie, że jesteś deweloperem nowoczesnej inwestycji – chcesz przedstawić etapy jej powstawania i skompletować atrakcyjne materiały reklamowe z budowy dla klientów. Co robisz? Wpisujesz w wyszukiwarkę hasło „timelapse”, wyświetlasz ofertę SkyConcept, kontaktujesz się z nami. Co dalej? Pierwszy etap współpracy przy tworzeniu kroniki budowy Zanim przygotujemy klientowi wstępną ofertę musimy poznać jego oczekiwania oraz […]
More
Live streaming a branża nieruchomości
Nie możesz wziąć udziału w interesującej konferencji, być na koncercie ulubionego zespołu albo meczu drużyny, której kibicujesz? Nic straconego! Live streaming umożliwia oglądanie wybranych treści wideo w czasie rzeczywistym. Transmisje na żywo to obecnie prawdziwy hit w Sieci. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno marketerzy, organizatorzy eventów, jak i przedstawiciele branży nieruchomości. Ale po kolei… ON-AIR […]
More
3 błędy popełniane na stronach www dla nieruchomości
Dlaczego strona internetowa nie przynosi oczekiwanej konwersji? Skąd tak niski współczynnik czasu spędzanego na www? Dlaczego dodatkowe kampanie kierujące ruch do witryny nie podnoszą statystyk użytkowania? Przyczyną takiej sytuacji są błędy, których można uniknąć, ale należy mieć świadomość ich istnienia. Oto 3 główne problemy pojawiające się na stronach www dla nieruchomości. 1. Brak responsywności Wciąż […]
More
Web design dla nieruchomości – 5 trendów w projektowaniu stron www
Połączenie funkcjonalności z atrakcyjnym wyglądem strony www to wyzwanie, z którym zmagają się projektanci chcący sprostać wymaganiom użytkowników. Dlatego web design to jedna z tych dziedzin, w której ciągle zachodzą dynamiczne zmiany. Poznajcie najpopularniejsze trendy w projektowaniu i dowiedzcie się, jakie strony są aktualnie na topie. 1. MINIMALIZM Przerost formy nad treścią? Nic podobnego! Do […]
More
8 wyznaczników skutecznej witryny www
Podobno pierwsze wrażenie jest najważniejsze – także w przypadku styczności użytkownika ze stroną www. Czym powinna charakteryzować się atrakcyjna witryna, by zachęcić odbiorcę do interakcji i częstych wizyt na stronie? Oryginalny design, intuicyjny interfejs, prosta nawigacja – to tylko kilka z wielu pożądanych cech. Poznajcie 8 rzeczy, o których warto pamiętać podczas projektowania firmowej strony […]
More
Jakie strony lubi Google?
Która firma nie marzy o tym, by znaleźć się na samej górze bezpłatnych wyników wyszukiwania? Istnieje kilka rozwiązań, które pomogą naszej stronie zaskarbić sobie sympatię Google’a. Czym zatem powinna charakteryzować się witryna, by mogła osiągnąć wysoką pozycję? Poznajcie 5 najważniejszych cech. WARTOŚCIOWE TREŚCI Co decyduje o pozycji naszej strony internetowej w wyszukiwarce? Przede wszystkim jej […]
More
Visual Content rządzi w Sieci
Materiały wizualne to zdecydowanie najczęściej publikowane treści online. Dzięki swojemu prostemu przekazowi przyciągają i skutecznie zatrzymują uwagę internautów. Przystępne w odbiorze i atrakcyjne dla odbiorców są również potężnym narzędziem reklamowym – coraz chętniej używanym przez marketerów. Dlaczego warto wykorzystywać treści wizualne w content marketingu? Poznajcie 4 proste powody. ZWRÓĆ UWAGĘ ODBIORCY Masa informacji, które codziennie […]
More
STRONA WWW NARZĘDZIEM e-PR
Celem każdej marki jest zyskanie prestiżu i stworzenie silnej pozycji na rynku. Do budowania wizerunku niezbędna jest atrakcyjna i funkcjonalna strona internetowa. Witryna www jest nie tylko doskonałą formą reklamy, ale także sposobem na zdobycie zaufania potencjalnych klientów Strona www to już nie tylko standard, ale konieczność. Profesjonalna witryna oprócz tego, że umożliwia zaprezentowanie oferty […]
More
5 powodów, dla których warto korzystać z AdWords
Google AdWords powstał w 2000 roku. Od tego czasu twórcy systemu znacznie usprawnili jego funkcjonalność i rozszerzyli możliwości promocyjne. Dziś jest narzędziem, z którego z powodzeniem korzystają miliony reklamodawców na całym świecie. Ogromna siła AdWords pozwala przedsiębiorcom na precyzyjne dotarcie do określonej grupy odbiorców, a użytkownikom daje niemal nieograniczone możliwości wyszukiwania konkretnych ofert w Sieci. […]
More
AdWords! Wiedza dla każdego
Wiele rzeczy małych stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie. Biorąc pod uwagę fakt, że przekazy i slogany marketingowe zalewają nas z każdej strony, inwestując w promocję warto wyróżnić się na tym tle i skorzystać z ogromnych możliwości komunikacyjnych, jakie daje Sieć. Zaplanuj kampanie w Google AdWords i docieraj w skuteczny sposób do potencjalnych klientów. […]
More![Bezpieczne loty dronem [infografika]](https://www.skyconcept.pl/wp-content/uploads/2015/11/dron-nad-miastem-02-450x300.jpg)
Bezpieczne loty dronem [infografika]
Popularność bezzałogowych platform powietrznych sprawiła, że obecnie każdy może mieć drona. Jednak nie wszyscy mają wiedzę na temat tego, jak i gdzie w pełni bezpieczny sposób korzystać z tego rodzaju sprzętu. Dlatego przedstawiamy kilka praktycznych informacji przydatnych dla pasjonatów podniebnych lotów. Loty dronem należy wyraźnie rozgraniczyć na dwie grupy. Pierwsza z nich to loty rekreacyjne […]
More
Bądź w pierwszej trójce | Google AdWords
Google stawia duże wymagania wobec stron internetowych, które mają znajdować się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Ale na pierwszej stronie w wyszukiwarce można też wyświetlić się dzięki odpowiednio dostosowanej kampanii AdWords, która pozwoli trafić do pierwszej trójki wyświetlanych reklam. Biorąc pod uwagę fakt, że wyszukiwarka traktowana jest jako bezstronne źródło informacji, a użytkownik kieruje […]
More
Wizualizacje w branży nieruchomości
Czasy, w których decyzje o wynajęciu czy zakupie nieruchomości były podejmowane na podstawie planów architektonicznych albo misternie tworzonych makiet, są już zdecydowanie przeszłością. Obecnie wręcz nieodłącznym elementem każdej oferty jest wizualizacja obiektu, która odgrywa istotną rolę w jego promocji i dotarciu do klientów. Potencjał reklamowy Dane techniczne i odpowiedź na potrzeby firmy są niewątpliwie najważniejsze […]
More
Mobile – nie ignoruj w marketingu
Rosnąca w ogromnym tempie sprzedaż smartfonów i tabletów jasno wskazuje kierunek, w którym powinni podążać wszyscy, którzy nie chcą stracić kontaktu ze swoimi klientami. Tym samym, tendencje te sprawiają, że zapowiedzi roku 2015 jako „roku mobile” ustępują sformułowaniu o „erze mobile”. Jak podaje PwC, w roku 2014 Polacy korzystali z 27 mln smartfonów i 4 […]
More
Rola broszury w marketingu nieruchomości
W branży nieruchomości niebanalną rolę w promocji i komunikacji z potencjalnymi klientami odgrywają drukowane materiały reklamowe. Niebanalną – ale jaka ona dokładnie jest i z czego wynika? Choć Internet jest obecnie głównym źródłem informacji dla potencjalnych klientów rynku nieruchomości, to wciąż niezastąpione pozostają broszury i foldery reklamowe, które w różnych okolicznościach docierają do zainteresowanych. W […]
More
4 powody, dla których warto latem tworzyć prezentacje inwestycji
Tylko najbardziej optymalne warunki pogodowe sprzyjają wykonaniu fotografii lotniczych pozwalających uzyskać pełnowartościowe zdjęcia reklamowe. Nie trudno zgadnąć, że w Polsce lotom dronem najbardziej sprzyja okres wiosenno-letni. Dlatego warto odpowiednio wcześniej pomyśleć o promocji swojej inwestycji i skorzystać z przyjaznej aury pogodowej. Światło W fotografii lotniczej odpowiednie światło pozwala wydobyć najatrakcyjniejsze szczegóły prezentowanych obiektów i terenów […]
More
Okulary, przez które widać więcej
Oculus Rift, Google Glass, VR One – technologicznych rozwiązań w postaci gogli, które po założeniu na głowę przenoszą nas do trójwymiarowego świata pojawia się coraz więcej. Jakie korzyści mogą płynąć z tego rodzaju technologii dla branży nieruchomości? Gdziekolwiek jesteś Augmented Reality, czyli rzeczywistość rozszerzona do tej pory była wykorzystywana w nieruchomościach do pokazywania nieistniejącego jeszcze […]
More
Chcesz się wyświetlać? Bądź mobile friendly!
Dostosowanie stron internetowych do wyświetlania na urządzeniach mobilnych stanie się niebawem obowiązkowym elementem nowoczesnych witryn. Powodem jest algorytm, jaki zamierza wprowadzić Google. Jeśli strona nie będzie działała na urządzeniach mobilnych, nie znajdzie się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników korzystających z Internetu za pomocą smartfonów i tabletów, Google postanowił wprowadzić zmiany […]
More![25 lat Photoshopa i lata świetlne w retuszu [wideo]](https://www.skyconcept.pl/wp-content/uploads/2015/03/photoshop-450x300.png)
25 lat Photoshopa i lata świetlne w retuszu [wideo]
W tym roku mija 25 lat odkąd na rynku pojawiła się pierwsza wersja Photoshopa. Przez ten czas program uległ znacznym zmianom. Ale co istotne w obchodzeniu ćwierćwiecza Photoshopa to skutki jego pojawienia się i wpływ jaki wywarł na podejście do fotografii. Nie da się ukryć, że photoshopowanie to neologizm, który kojarzy się raczej negatywnie. Dlaczego? […]
More
Projektowanie pozytywnych doświadczeń, czyli UX Design
HCI, czyli human-computer interaction to określenie nauki, która w latach 70-tych XX wieku dała początek rozważaniom nad doświadczeniami użytkowników wchodzących w interakcję z komputerami. To właśnie w HCI swoje źródło ma termin USER EXPERIENCE, który odgrywa niebanalną rolę w dzisiejszym projektowaniu. Starając się zdefiniować User Experience Design raczej niemożliwe jest określenie w jednoznaczny sposób, czym […]
More
Czas na CRM | Przewaga dzięki informacji
Jakie korzyści może przynieść firmie automatyzacja zarządzania procesami sprzedażowymi poprzez wdrożenie systemu CRM? Odpowiedź jest bardzo prosta: ogromne. Wystarczy tylko uzmysłowić sobie, jakie są konsekwencje jego braku. Efektywność pracowników, którzy swoje działania opierają na indywidualnych kalendarzach, notatkach czy formularzach w Excelu, może być obniżona ze względu na mało skuteczny sposób planowania i koncentrowania danych. Brak […]
More
Soft to Suit vs Box | Komputerowe wspieranie przedsiębiorstwa
Usprawnianie działania firmy przez wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych przynosi niewątpliwe korzyści wydajnościowe, ale też wiąże się z poniesieniem kosztów przy zakupie i wdrożeniu nowego systemu. Jak zatem zdecydować, które narzędzia wybrać, by nie stracić? Za i przeciw Wśród przedsiębiorców rośnie świadomość korzyści, jakie płyną z zakupu i wdrażania właściwego oprogramowania w firmie. Jeśli nie ma […]
More
Skuteczna witryna, czyli trendy w projektowaniu stron www
Jak powinien wyglądać serwis internetowy Twojej firmy by nie nudził a ciekawił, intrygował a nie irytował, odpowiadał na pytania i nie pozostawiał niedomówień? Sprawdź panujące trendy i pozwól, by firmowa witryna wyróżniała się na tle innych w branży Odwiedzenie strony www jest z reguły jednym z pierwszych kroków na drodze do poznania firmy, jej produktów […]
More
All you need is… one video
Gdy w jednym z pierwszych dzieł kinematografii pociąg wjeżdżał na stację, ludzie uciekali w popłochu z projekcji. Obecnie oglądanie filmów budzi zupełnie inne emocje i trudno o bardziej angażujące uwagę widza narzędzie marketingowe niż film reklamowy Siła docierania filmu do odbiorców sprawia, że marketingowcy szybko dostrzegli jego potencjał. Żadna inna forma przekazu nie pozwala na […]
More
Lotnicze Panoramy 360. Własny punkt widokowy z dowolnej perspektywy
Panoramy 360o niczym nieograniczony kadr pozwalają zobaczyć w wyśmienitej jakości obiekty wraz z całym otoczeniem. Ten imponujący widok, wzbogacony o dodatkowe interaktywne funkcjonalności daje możliwość zbudowania unikalnych, multimedialnych prezentacji 1 panorama = 20 zdjęć Proces stworzenia panoramy rozpoczyna wykonanie serii lotniczych ujęć zarówno samego obiektu, jak i jego otoczenia. Zdjęcia realizowane są tak, aby w […]
More
DRON – więcej niż tylko perspektywa
Ogromne możliwości, jakie dają dzisiejsze rozwiązania techniczne, pozwalają na realizację zdjęć lotniczych na wiele sposobów m.in. z paralotni, helikoptera, różnych wysięgników czy nawet latawca. Jednak żaden z nich nie pozwala osiągnąć takich efektów, jakie daje wykorzystanie bezzałogowego statku powietrznego – drona. Jakość z wysokości Podstawowa zaleta tworzenia zdjęć przy użyciu bezzałogowego statku powietrznego to przede […]
More
Zdjęcia lotnicze to nowa perspektywa
W ostatnich latach marketing nieruchomości przechodzi prawdziwy rozkwit. Wraz z rozwojem technologii zmieniają się oczekiwania klienta co do materiałów promocyjnych dla swoich inwestycji. Standardowe zdjęcia budynków wykonane z poziomu gruntu zastępują przede wszystkim zdjęcia lotnicze.
More
Times Square marketingu nieruchomości
Multimedialna promocja nieruchomości jako udana inwestycja marketingowa, czyli o tym dlaczego ludzie kupują przede wszystkim oczami.
More
Niedzielny zakaz bije w centra handlowe
Przez zakaz handlu w niektóre niedziele, centra handlowe od początku 2018 roku do października straciły już ponad 9 milionów klientów – wynika z danych Retail Institute. Dane pochodzą ze 120 centrów handlowych w Polsce. W ostatnim miesiącu roku podsumowujemy sytuację na rynku retail. Jednocześnie stawiamy pytanie, jak te zmiany wpłyną na podejście do marketingu na […]
More
Polskie Startupy. Technologie dla nieruchomości
Ponad 70% firm z rynku nieruchomości ocenia, że firmy technologiczne są bardzo dobrze przygotowane do współpracy z korporacjami – tak wynika z „Raportu PropTech 2018. Technologie na rynku nieruchomości”. Nawiązując do badania firma SkyConcept stworzyła „Mapę polskich startupów”. Wyniki raportu pokazują, że aż 83% kadry zarządzającej w branży uważa, że rozwiązania technologiczne są motorem napędowym […]
More
Szturm polskich firm na rynki zagraniczne
Polskie MŚP coraz częściej wychodzą ze swoimi usługami za granicę. Blisko połowa startupów w Polsce eksportuje swoje usługi – wynika z raportu dla firmy SentiOne. Dla co drugiej polskiej firmy, z ponad 2 677 startujących graczy, pożądanym kierunkiem jest Unia Europejska. Wśród eksporterów aż 60 proc. osiąga regularne przychody, a ponad połowa plasuje się wśród […]
More
Raport PropTech 2018
Rosnąca popularność na polskim rynku pojęcia PropTech – czyli połączenia branży nieruchomości z nowoczesnymi technologiami – wyraźnie wskazuje kierunek rozwoju branży i zmian, jakie czekają ją w najbliższych latach. Jednocześnie, rosnąca konkurencja sprawia, że Polska jest doskonałym miejscem do rozwoju innowacyjnych narzędzi dedykowanych nieruchomościom, co dotyczy praktycznie każdej sfery – od sprzedaży i obsługi klienta […]
More
Te trendy nieodwracalnie zmienią rynek nieruchomości
5 trendów, które zmienią rynek nieruchomości Nowe technologie rozwijają się tak szybko, że żadna branża nie może tego ignorować. Tym bardziej, że rozwój ten pociąga za sobą olbrzymie zmiany społeczne i gospodarcze. A jak nowe technologie zmienią rynek nieruchomości na przestrzeni kolejnych kilku lat? Jeszcze kilka lat temu nikomu nie przyszłoby do głowy, że aplikacją […]
More
Timelapse bez tajemnic
Wyobraź sobie, że jesteś deweloperem nowoczesnej inwestycji – chcesz przedstawić etapy jej powstawania i skompletować atrakcyjne materiały reklamowe z budowy dla klientów. Co robisz? Wpisujesz w wyszukiwarkę hasło „timelapse”, wyświetlasz ofertę SkyConcept, kontaktujesz się z nami. Co dalej? Pierwszy etap współpracy przy tworzeniu kroniki budowy Zanim przygotujemy klientowi wstępną ofertę musimy poznać jego oczekiwania oraz […]
More
Live streaming a branża nieruchomości
Nie możesz wziąć udziału w interesującej konferencji, być na koncercie ulubionego zespołu albo meczu drużyny, której kibicujesz? Nic straconego! Live streaming umożliwia oglądanie wybranych treści wideo w czasie rzeczywistym. Transmisje na żywo to obecnie prawdziwy hit w Sieci. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno marketerzy, organizatorzy eventów, jak i przedstawiciele branży nieruchomości. Ale po kolei… ON-AIR […]
More
3 błędy popełniane na stronach www dla nieruchomości
Dlaczego strona internetowa nie przynosi oczekiwanej konwersji? Skąd tak niski współczynnik czasu spędzanego na www? Dlaczego dodatkowe kampanie kierujące ruch do witryny nie podnoszą statystyk użytkowania? Przyczyną takiej sytuacji są błędy, których można uniknąć, ale należy mieć świadomość ich istnienia. Oto 3 główne problemy pojawiające się na stronach www dla nieruchomości. 1. Brak responsywności Wciąż […]
More
Web design dla nieruchomości – 5 trendów w projektowaniu stron www
Połączenie funkcjonalności z atrakcyjnym wyglądem strony www to wyzwanie, z którym zmagają się projektanci chcący sprostać wymaganiom użytkowników. Dlatego web design to jedna z tych dziedzin, w której ciągle zachodzą dynamiczne zmiany. Poznajcie najpopularniejsze trendy w projektowaniu i dowiedzcie się, jakie strony są aktualnie na topie. 1. MINIMALIZM Przerost formy nad treścią? Nic podobnego! Do […]
More
8 wyznaczników skutecznej witryny www
Podobno pierwsze wrażenie jest najważniejsze – także w przypadku styczności użytkownika ze stroną www. Czym powinna charakteryzować się atrakcyjna witryna, by zachęcić odbiorcę do interakcji i częstych wizyt na stronie? Oryginalny design, intuicyjny interfejs, prosta nawigacja – to tylko kilka z wielu pożądanych cech. Poznajcie 8 rzeczy, o których warto pamiętać podczas projektowania firmowej strony […]
More
Jakie strony lubi Google?
Która firma nie marzy o tym, by znaleźć się na samej górze bezpłatnych wyników wyszukiwania? Istnieje kilka rozwiązań, które pomogą naszej stronie zaskarbić sobie sympatię Google’a. Czym zatem powinna charakteryzować się witryna, by mogła osiągnąć wysoką pozycję? Poznajcie 5 najważniejszych cech. WARTOŚCIOWE TREŚCI Co decyduje o pozycji naszej strony internetowej w wyszukiwarce? Przede wszystkim jej […]
More
Visual Content rządzi w Sieci
Materiały wizualne to zdecydowanie najczęściej publikowane treści online. Dzięki swojemu prostemu przekazowi przyciągają i skutecznie zatrzymują uwagę internautów. Przystępne w odbiorze i atrakcyjne dla odbiorców są również potężnym narzędziem reklamowym – coraz chętniej używanym przez marketerów. Dlaczego warto wykorzystywać treści wizualne w content marketingu? Poznajcie 4 proste powody. ZWRÓĆ UWAGĘ ODBIORCY Masa informacji, które codziennie […]
More
STRONA WWW NARZĘDZIEM e-PR
Celem każdej marki jest zyskanie prestiżu i stworzenie silnej pozycji na rynku. Do budowania wizerunku niezbędna jest atrakcyjna i funkcjonalna strona internetowa. Witryna www jest nie tylko doskonałą formą reklamy, ale także sposobem na zdobycie zaufania potencjalnych klientów Strona www to już nie tylko standard, ale konieczność. Profesjonalna witryna oprócz tego, że umożliwia zaprezentowanie oferty […]
More
5 powodów, dla których warto korzystać z AdWords
Google AdWords powstał w 2000 roku. Od tego czasu twórcy systemu znacznie usprawnili jego funkcjonalność i rozszerzyli możliwości promocyjne. Dziś jest narzędziem, z którego z powodzeniem korzystają miliony reklamodawców na całym świecie. Ogromna siła AdWords pozwala przedsiębiorcom na precyzyjne dotarcie do określonej grupy odbiorców, a użytkownikom daje niemal nieograniczone możliwości wyszukiwania konkretnych ofert w Sieci. […]
More
AdWords! Wiedza dla każdego
Wiele rzeczy małych stało się wielkimi tylko dzięki odpowiedniej reklamie. Biorąc pod uwagę fakt, że przekazy i slogany marketingowe zalewają nas z każdej strony, inwestując w promocję warto wyróżnić się na tym tle i skorzystać z ogromnych możliwości komunikacyjnych, jakie daje Sieć. Zaplanuj kampanie w Google AdWords i docieraj w skuteczny sposób do potencjalnych klientów. […]
More![Bezpieczne loty dronem [infografika]](https://www.skyconcept.pl/wp-content/uploads/2015/11/dron-nad-miastem-02-450x300.jpg)
Bezpieczne loty dronem [infografika]
Popularność bezzałogowych platform powietrznych sprawiła, że obecnie każdy może mieć drona. Jednak nie wszyscy mają wiedzę na temat tego, jak i gdzie w pełni bezpieczny sposób korzystać z tego rodzaju sprzętu. Dlatego przedstawiamy kilka praktycznych informacji przydatnych dla pasjonatów podniebnych lotów. Loty dronem należy wyraźnie rozgraniczyć na dwie grupy. Pierwsza z nich to loty rekreacyjne […]
More
Bądź w pierwszej trójce | Google AdWords
Google stawia duże wymagania wobec stron internetowych, które mają znajdować się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Ale na pierwszej stronie w wyszukiwarce można też wyświetlić się dzięki odpowiednio dostosowanej kampanii AdWords, która pozwoli trafić do pierwszej trójki wyświetlanych reklam. Biorąc pod uwagę fakt, że wyszukiwarka traktowana jest jako bezstronne źródło informacji, a użytkownik kieruje […]
More
Wizualizacje w branży nieruchomości
Czasy, w których decyzje o wynajęciu czy zakupie nieruchomości były podejmowane na podstawie planów architektonicznych albo misternie tworzonych makiet, są już zdecydowanie przeszłością. Obecnie wręcz nieodłącznym elementem każdej oferty jest wizualizacja obiektu, która odgrywa istotną rolę w jego promocji i dotarciu do klientów. Potencjał reklamowy Dane techniczne i odpowiedź na potrzeby firmy są niewątpliwie najważniejsze […]
More
Mobile – nie ignoruj w marketingu
Rosnąca w ogromnym tempie sprzedaż smartfonów i tabletów jasno wskazuje kierunek, w którym powinni podążać wszyscy, którzy nie chcą stracić kontaktu ze swoimi klientami. Tym samym, tendencje te sprawiają, że zapowiedzi roku 2015 jako „roku mobile” ustępują sformułowaniu o „erze mobile”. Jak podaje PwC, w roku 2014 Polacy korzystali z 27 mln smartfonów i 4 […]
More
Rola broszury w marketingu nieruchomości
W branży nieruchomości niebanalną rolę w promocji i komunikacji z potencjalnymi klientami odgrywają drukowane materiały reklamowe. Niebanalną – ale jaka ona dokładnie jest i z czego wynika? Choć Internet jest obecnie głównym źródłem informacji dla potencjalnych klientów rynku nieruchomości, to wciąż niezastąpione pozostają broszury i foldery reklamowe, które w różnych okolicznościach docierają do zainteresowanych. W […]
More
4 powody, dla których warto latem tworzyć prezentacje inwestycji
Tylko najbardziej optymalne warunki pogodowe sprzyjają wykonaniu fotografii lotniczych pozwalających uzyskać pełnowartościowe zdjęcia reklamowe. Nie trudno zgadnąć, że w Polsce lotom dronem najbardziej sprzyja okres wiosenno-letni. Dlatego warto odpowiednio wcześniej pomyśleć o promocji swojej inwestycji i skorzystać z przyjaznej aury pogodowej. Światło W fotografii lotniczej odpowiednie światło pozwala wydobyć najatrakcyjniejsze szczegóły prezentowanych obiektów i terenów […]
More
Okulary, przez które widać więcej
Oculus Rift, Google Glass, VR One – technologicznych rozwiązań w postaci gogli, które po założeniu na głowę przenoszą nas do trójwymiarowego świata pojawia się coraz więcej. Jakie korzyści mogą płynąć z tego rodzaju technologii dla branży nieruchomości? Gdziekolwiek jesteś Augmented Reality, czyli rzeczywistość rozszerzona do tej pory była wykorzystywana w nieruchomościach do pokazywania nieistniejącego jeszcze […]
More
Chcesz się wyświetlać? Bądź mobile friendly!
Dostosowanie stron internetowych do wyświetlania na urządzeniach mobilnych stanie się niebawem obowiązkowym elementem nowoczesnych witryn. Powodem jest algorytm, jaki zamierza wprowadzić Google. Jeśli strona nie będzie działała na urządzeniach mobilnych, nie znajdzie się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. W odpowiedzi na potrzeby użytkowników korzystających z Internetu za pomocą smartfonów i tabletów, Google postanowił wprowadzić zmiany […]
More![25 lat Photoshopa i lata świetlne w retuszu [wideo]](https://www.skyconcept.pl/wp-content/uploads/2015/03/photoshop-450x300.png)
25 lat Photoshopa i lata świetlne w retuszu [wideo]
W tym roku mija 25 lat odkąd na rynku pojawiła się pierwsza wersja Photoshopa. Przez ten czas program uległ znacznym zmianom. Ale co istotne w obchodzeniu ćwierćwiecza Photoshopa to skutki jego pojawienia się i wpływ jaki wywarł na podejście do fotografii. Nie da się ukryć, że photoshopowanie to neologizm, który kojarzy się raczej negatywnie. Dlaczego? […]
More
Projektowanie pozytywnych doświadczeń, czyli UX Design
HCI, czyli human-computer interaction to określenie nauki, która w latach 70-tych XX wieku dała początek rozważaniom nad doświadczeniami użytkowników wchodzących w interakcję z komputerami. To właśnie w HCI swoje źródło ma termin USER EXPERIENCE, który odgrywa niebanalną rolę w dzisiejszym projektowaniu. Starając się zdefiniować User Experience Design raczej niemożliwe jest określenie w jednoznaczny sposób, czym […]
More
Czas na CRM | Przewaga dzięki informacji
Jakie korzyści może przynieść firmie automatyzacja zarządzania procesami sprzedażowymi poprzez wdrożenie systemu CRM? Odpowiedź jest bardzo prosta: ogromne. Wystarczy tylko uzmysłowić sobie, jakie są konsekwencje jego braku. Efektywność pracowników, którzy swoje działania opierają na indywidualnych kalendarzach, notatkach czy formularzach w Excelu, może być obniżona ze względu na mało skuteczny sposób planowania i koncentrowania danych. Brak […]
More
Soft to Suit vs Box | Komputerowe wspieranie przedsiębiorstwa
Usprawnianie działania firmy przez wdrożenie odpowiednich rozwiązań technologicznych przynosi niewątpliwe korzyści wydajnościowe, ale też wiąże się z poniesieniem kosztów przy zakupie i wdrożeniu nowego systemu. Jak zatem zdecydować, które narzędzia wybrać, by nie stracić? Za i przeciw Wśród przedsiębiorców rośnie świadomość korzyści, jakie płyną z zakupu i wdrażania właściwego oprogramowania w firmie. Jeśli nie ma […]
More
Skuteczna witryna, czyli trendy w projektowaniu stron www
Jak powinien wyglądać serwis internetowy Twojej firmy by nie nudził a ciekawił, intrygował a nie irytował, odpowiadał na pytania i nie pozostawiał niedomówień? Sprawdź panujące trendy i pozwól, by firmowa witryna wyróżniała się na tle innych w branży Odwiedzenie strony www jest z reguły jednym z pierwszych kroków na drodze do poznania firmy, jej produktów […]
More
All you need is… one video
Gdy w jednym z pierwszych dzieł kinematografii pociąg wjeżdżał na stację, ludzie uciekali w popłochu z projekcji. Obecnie oglądanie filmów budzi zupełnie inne emocje i trudno o bardziej angażujące uwagę widza narzędzie marketingowe niż film reklamowy Siła docierania filmu do odbiorców sprawia, że marketingowcy szybko dostrzegli jego potencjał. Żadna inna forma przekazu nie pozwala na […]
More
Lotnicze Panoramy 360. Własny punkt widokowy z dowolnej perspektywy
Panoramy 360o niczym nieograniczony kadr pozwalają zobaczyć w wyśmienitej jakości obiekty wraz z całym otoczeniem. Ten imponujący widok, wzbogacony o dodatkowe interaktywne funkcjonalności daje możliwość zbudowania unikalnych, multimedialnych prezentacji 1 panorama = 20 zdjęć Proces stworzenia panoramy rozpoczyna wykonanie serii lotniczych ujęć zarówno samego obiektu, jak i jego otoczenia. Zdjęcia realizowane są tak, aby w […]
More
DRON – więcej niż tylko perspektywa
Ogromne możliwości, jakie dają dzisiejsze rozwiązania techniczne, pozwalają na realizację zdjęć lotniczych na wiele sposobów m.in. z paralotni, helikoptera, różnych wysięgników czy nawet latawca. Jednak żaden z nich nie pozwala osiągnąć takich efektów, jakie daje wykorzystanie bezzałogowego statku powietrznego – drona. Jakość z wysokości Podstawowa zaleta tworzenia zdjęć przy użyciu bezzałogowego statku powietrznego to przede […]
More
Zdjęcia lotnicze to nowa perspektywa
W ostatnich latach marketing nieruchomości przechodzi prawdziwy rozkwit. Wraz z rozwojem technologii zmieniają się oczekiwania klienta co do materiałów promocyjnych dla swoich inwestycji. Standardowe zdjęcia budynków wykonane z poziomu gruntu zastępują przede wszystkim zdjęcia lotnicze.
More
Times Square marketingu nieruchomości
Multimedialna promocja nieruchomości jako udana inwestycja marketingowa, czyli o tym dlaczego ludzie kupują przede wszystkim oczami.
More