Graffit – przestrzeń biurowa w nowoczesnym wydaniu

Blog / Case studies

Magdalena Chwedoruk

Case studies, Realizacje

Marzec 28, 2017


Klient: Hines
Rodzaj projektu: Strona www, content
Rodzaj nieruchomości: Biurowiec
Rok realizacji: 2017
Adres strony: www.graffitoffice.pl

Główny cel projektu:

  • Zaprojektowanie witryny internetowej prezentującej najważniejsze zalety nowoczesnego biurowca.
  • Czytelna prezentacja informacji skierowanych do potencjalnych najemców powierzchni biurowych.
  • Stworzenie atrakcyjnej szaty graficznej, która podkreśli wyjątkową architekturę obiektu.

02_Front-v2

Opis projektu:
Projekt rozpoczęliśmy od szczegółowego zapoznania się z potrzebami i oczekiwaniami Klienta. Naszym wspólnym celem było stworzenie www, które będzie stanowiło wirtualną wizytówkę nowoczesnego obiektu, wyeksponuje wszystkie jego walory oraz zachęci potencjalnych najemców do bliższego poznania oferty – a to wszystko w ciekawej i oryginalnej formie graficznej.

Tym, co wyróżnia Graffit jest jego świetna lokalizacja, dlatego postanowiliśmy maksymalnie uwydatnić ten atut. Na stronie umieściliśmy interaktywną mapę, na której zaznaczyliśmy m.in. najważniejsze punkty znajdujące się w pobliżu budynku tj.: przystanki komunikacji miejskiej, stację metra oraz usytuowane w sąsiedztwie centrum handlowe. Dużym udogodnieniem dla użytkowników strony i przyszłych pracowników budynku jest wyszukiwarka, która umożliwia szybkie odnalezienie wybranego miejsca na znajdującej się obok mapie oraz wyznaczenie trasy z Graffitu do innej, interesującej użytkownika lokalizacji.
Konstrukcja witryny zachęca użytkowników do większej aktywności, czyli tak zwanych mini interakcji, wśród których można wyróżnić:

  • wyszukiwarkę trasy
  • rozwijane tooltipy na wizualizacjach
  • dostęp do galerii i portolio po kliknięciu w przycisk „Pokaż portolio”
  • prezentacji treści w formie slajdów

Interakcje, w połączeniu z animacjami, mają na celu zaangażowanie użytkownika, przyciągnięcie jego uwagi oraz wydłużenie czasu, jaki spędza na przeglądaniu treści dostępnych na stronie.

Podczas tworzenia strony zdecydowaliśmy się na lekką i przejrzystą formę graficzną oraz kolory nawiązujące do logotypu i oryginalnego designu biurowca. Aby osiągnąć taki efekt, wykorzystaliśmy założenia stylu flat design. Trend, zwany również płaskim projektowaniem, zyskał dużą popularność przy okazji premiery systemu Windows 8. Styl zakłada ograniczenie liczby kolorów i ozdobników, używanie geometrycznych kształtów i prostych fontów oraz eliminowanie takich elementów, jak lustrzane odbicia, gradienty czy cieniowania. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom strona biurowca jest przejrzysta i co najważniejsze – czytelna.

02_Front-v2

Podsumowanie projektu:
WWW dla Graffitu w kompleksowy sposób prezentuje nowoczesną przestrzeń biurową. Stanowi przewodnik dla przyszłych najemców i znakomicie eksponuje wszystkie walory nowopowstającej inwestycji. Przejrzysta szata graficzna nie odwraca uwagi użytkownika, przeciwnie – świetnie współgra z zawartymi na stronie treściami.

O projekcie dla Graffitu:

  • Stworzenie funkcjonalnej witryny, zawierającej cały pakiet informacji dla przyszłych najemców.
  • Zaprojektowanie oryginalnej, nawiązującej do designu biurowca, szaty graficznej.
  • Zredagowanie treści na stronę.
  • Opracowanie i wdrożenie narzędzi przyciągających większą uwagę użytkownika.