Eclipse CRM dla JLL
Elastyczność, wieloaspektowość i intuicyjność w użyciu – to niektóre z zalet nowego, dedykowanego systemu Eclipse, który wraz z końcem 2015 roku został wdrożony w Dziale Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych JLL. Jednak nadrzędną cechą tego systemu jest jego ścisłe przeznaczenie dla branży nieruchomości.
Zupełnie nowy system CRM stworzony specjalnie dla JLL jest odpowiedzią na wymagania, jakie przed agentami nieruchomości stawia specyfika branży. Ogromna liczba danych, potrzeba archiwizowania i kontrolowania istniejących umów najmu oraz przepływu informacji – te i wiele więcej zagadnień pojawia się w codziennej pracy specjalistów od nieruchomości. Stworzony dla JLL system o nazwie Eclipse znacznie usprawnia funkcjonowanie działu, pozwala optymalizować czas pracy, zwiększać efektywność oraz maksymalizować szanse pozyskiwania kolejnych klientów.
Dedykowane rozwiązania
System został wyposażony w funkcjonalności, które sprzyjają przede wszystkim zarządzaniu i organizowaniu danych. Eclipse posiada rozbudowane bazy: firm, osób, nieruchomości oraz umów. Dane te mogą być elastycznie wykorzystywane do różnych aktywności, jak chociażby tworzenia przypomnień w sprawie zbliżającego się terminu końca najmu. Specjalnie na potrzeby branży system został wyposażony w graficzny kreator przestrzeni magazynowej. Agenci mają możliwość precyzyjnego nanoszenia zarówno kształtów samych budynków, jak również wynajętych modułów. System na podstawie przyjętej skali sam określi wymiary poszczególnych krawędzi i wyliczy pola powierzchni w metrach kwadratowych. Niewynajęta powierzchnia jest automatycznie oznaczana jako wolny moduł i prezentowana np. na portalu magazyny.pl. System posiada także funkcjonalności organizera, który pozwala rejestrować kolejne etapy kontaktu z klientem i zapisywać historię dokonywanych w nim zmian. Dzięki temu istnieje możliwość odtworzenia ścieżki negocjacji i prowadzonych rozmów oraz ustaleń. Eclipse wprowadza do codziennej pracy zautomatyzowanie procesów, jakie zachodzą w branży nieruchomości komercyjnych, co jest niezwykle istotne dla obsługi klienta.
Widząc zachodzące zmiany technologiczne i rosnące w tym względzie potrzeby naszego sektora, zdecydowaliśmy się na nowy system CRM, który będzie posiadał funkcjonalności niezbędne do efektywnej pracy i obsługi naszych Klientów. W tym celu zleciliśmy SkyConcept realizację rozwiązania usprawniającego procesy sprzedażowe naszego działu. Dzięki wiedzy i kompetencjom analitycznym twórców nowego systemu otrzymaliśmy dedykowany CRM wyposażony w funkcjonalności, które m.in. porządkują informacje, ścieżki kontaktu czy pozwalają zachować historię przeprowadzanych transakcji. Ponadto, intuicyjność Eclipse’a sprawiła, że system spotkał się z pozytywnym odbiorem naszych pracowników, a proces wdrażania jego obsługi przebiegł bardzo sprawnie.
Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych w Europie Środkowo-Wschodniej, JLL
Wsparcie w terenie
W przygotowaniu systemu Eclipse do użytku przez pracowników JLL, jednym z wyznaczników było dostosowanie go do urządzeń mobilnych. Obecnie ogromna liczba osób korzystających z tego rodzaju sprzętów wyznacza kierunek, w którym powinno podążać projektowanie przyjazne odbiorcom. Dlatego też, system Eclipse jest responsywny i pozwala na wykorzystywanie wszystkich funkcjonalności przez agentów korzystających z tabletów i smartfonów. Jednocześnie, dzięki temu system umożliwia bardzo elastyczniejszy dostęp do informacji.
