Mobile’owa rewolucja od SkyConcept
Firma SkyConcept stworzyła aplikację mobilną Eclipse CRM dla międzynarodowej firmy doradczej JLL. System używany jest już od kilku dni przez doradców Działu Magazynowo-Przemysłowego. Aplikacja stworzona specjalnie dla JLL jest odpowiedzią na wymagania, jakie przed agentami nieruchomości stawia współczesny rynek.
– System Eclipse bazuje na silnikach naszego systemu re+ CRM, który powstał specjalnie z myślą o branży nieruchomości. Gromadzi, przetwarza i udostępniania informacje zarówno o dostępnych ofertach, jak i o klientach. Wiele dodatkowych funkcjonalności dostosowanych do potrzeb branży umożliwia wszechstronną i kompleksową obsługę klienta na rynku B2B. Stworzenie aplikacji mobilnej było kolejnym krokiem na drodze do usprawniania współpracy – mówi Tomasz Ogrodzki, Partner w SkyConcept.
W aplikacji mobilnej dla JLL znajdują się rozbudowane bazy: kontaktów, firm i nieruchomości. Możliwość szybkiego dostępu do wszystkich informacji o ofertach pozwala optymalizować czas pracy oraz zwiększyć efektywność doradców.
– Branża nieruchomości przechodzi proces cyfrowej transformacji. Zmieniają się technologie używane przez deweloperów, najemców i agencje. JLL chcąc być zawsze krok przed innymi zdecydował się na tę aplikację, gdyż możliwość korzystania z Eclipse CRM w każdym miejscu jest dla nas nieocenioną pomocą, a Klientom daje pewność, że kontakt z doradcą JLL jest gwarancją otrzymania całego spektrum informacji o sytuacji na rynku, i oczywiście powierzchniach na sprzedaż czy wynajem – mówi Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych w Europie Środkowo-Wschodniej, JLL.
ECLIPSE CRM TO JEDYNA TAKA APLIKACJA W POLSCE
– Aplikacja mobilna, którą przygotowaliśmy dla JLL oferuje doradcom tej firmy olbrzymie możliwości w kontakcie z klientami. Agenci na bieżąco mają dostęp do pełnej bazy magazynowej w Polsce, niezależnie od tego czy uczestniczą w spotkaniu w biurze, czy akurat oglądają z Klientem magazyn w wybranej lokalizacji. Dodatkowo aplikacja posiada funkcję geolokalizacji co oznacza, że agent nawet nie musi wpisywać miejsca, w którym się znajduje, a wystarczy włączony GPS w telefonie, by aplikacja pokazała oferty znajdujące się w odległości kilkudziesięciu kilometrów wokół – wymienia Michał Klimorowski, IT Manager, SkyConcept. Jak dodaje, konsultanci JLL mogą również w każdej chwili z każdego miejsca przygotować w aplikacji prezentację oraz ofertę dla klienta. Aplikacja Eclipse CRM wprowadza do codziennej pracy zautomatyzowanie procesów, jakie zachodzą w branży nieruchomości komercyjnych, co jest niezwykle istotne dla obsługi klienta.