Na ścieżkach promocji | Proximo
Hines Polska, inwestor nowego obiektu biurowo-usługowego Proximo na warszawskiej Woli, postanowił stworzyć witrynę internetową stanowiącą kompletne źródło informacji dotyczących budynku. Nowoczesna strona www to także idealne narzędzie marketingowe wykorzystane do promowania biurowca.
Poziom: VERY GOOD
Realizując stronę internetową nowoczesnego biurowca wyszliśmy od briefu, który zawierał idee jakie przyświecały deweloperowi. Postanowiliśmy stworzyć stronę www kompatybilną z charakterem i cechami budynku, na które inwestor zwraca uwagę w szczególny sposób.
Biurowiec Proximo zdecydowanie wyróżnia otrzymany certyfikat BREEAM na poziomie VERY GOOD, który jest świadectwem wysokiej klasy obiektu i działań dewelopera w zgodzie ze zrównoważonym budownictwem. Dlatego też na stronie www znalazły się odpowiednio zakładki, które dostarczają wyczerpujących informacji na temat rozwiązań aranżacyjnych, udogodnień dla przyszłych pracowników czy korzystnej lokalizacji. Charakterystyczne dla tego układu witryny internetowej jest zastosowanie tzw. one site’ów, które pozwalają szybko przewinąć całą zawartość wraz z podstronami.
Paleta barw zastosowana na stronie internetowej Proximo jest mocno ograniczona. Dominują w niej kontrastowe czerń i biel oraz odcienie szarości. Akcenty kolorystyczne pojawiły się w galerii zdjęć oraz w sekcji z mapą. Ponieważ lokalizacja biurowca odgrywa ogromną rolę dla przyszłych najemców, postanowiliśmy w tej części zastosować ciekawe rozwiązanie w postaci wyszukiwarki połączeń. Każdy użytkownik może w prosty sposób wyznaczyć trasę i zaplanować podróż z wybranego miejsca w mieście do Proximo.
Multimedialnie
Rok 2015 to zdecydowanie rok wideo. Dlatego też chcąc promować swoją inwestycję Hines Polska postanowił wykorzystać tę formę do prezentacji zarówno biurowca Proximo, jak i jego doskonałej lokalizacji. Na www.proximooffice.pl przez całą dobę w widoku live view można śledzić proces budowy obiektu. Dodatkowo, zrealizowany przez nas film lotniczy pokazuje najbliższe otoczenie budynku – przystanki i węzły komunikacyjne, główne arterie oraz przepustowość dróg o określonych godzinach.
Proximo znajduje się na warszawskiej Woli, w bezpośrednim sąsiedztwie Centralnego Obszaru Biznesu stolicy. Trwający niecałe dwie minuty film Proximo – Timesaving place wykonany przy użyciu bezzałogowej platformy powietrznej pozwolił zaprezentować niezwykle atrakcyjną dla potencjalnych najemców lokalizację obiektu w odniesieniu do topografii miasta. Wideo prezentujące zalety położenia biurowca jest doskonałym materiałem marketingowym sprawdzającym się jako jedno z głównych multimediów na stronie www Proximo.
Wyczucie czasu
Hines Polska postanowił kompleksowo zadbać o komunikację z odbiorcami i udostępnić szereg rozwiązań, które umożliwią potencjalnym użytkownikom poznanie nowego obiektu biurowego na długo przed zakończeniem budowy. W efekcie naszej współpracy z deweloperem powstały narzędzia idealnie do prezentacji obiektu biurowo-usługowego, pozwalające zarówno podtrzymywać stałe relacje z ekspertami z branży, jak również przekazywać bieżące informacje dotyczące inwestycji. Strona www doskonale sprawdza się jako główny kanał dystrybucji informacji o obiekcie