Supreme Houses|Nowy wizerunek dewelopera
Pusta kartka
Rozpoczynając projekt dla Supreme Houses wiedzieliśmy jedno: od podstaw musimy stworzyć wizerunek dewelopera, który ma już duży dorobek, ale nie wykorzystuje potencjału swojego portfolio, wiedzy i doświadczenia w celach sprzedażowych na najwyższym z możliwych poziomów. A potencjał był ogromny, bo inwestor buduje od dziesięciu lat domy w Lesznowoli koło Warszawy i może poszczycić się dużym gronem zadowolonych klientów. Aby kolejni zainteresowani kupnem domów mogli się o tym dowiedzieć musieliśmy zapełnić tę wizerunkową lukę. Z jednej strony była przed nami przysłowiowa tabula rasa, z drugiej zaś ogrom informacji, które deweloper chciałby przekazać przyszłym mieszkańcom Lesznowoli.
Identyfikacja wizualna
Nie mogliśmy zacząć od niczego innego, jak zapoznania się z potrzebami Klienta oraz określenia charakteru grupy docelowej, do której będą kierowane materiały marketingowe i sprzedażowe. Na podstawie analiz przygotowaliśmy zestaw rozwiązań, które mają prezentować markę. Tworzyliśmy identyfikację wizualną, której elementy to m.in. nowy logotyp oraz kolorystyka. W tym celu powstała księga znaku, określająca budowę logo, kroje pisma, warianty użytych barw, a także definiuje te ostatnie na potrzeby różnych nośników. Określenie w key visualu podstawowych elementów związanych z prezentacją marki pozwoliło projektować kolejne rozwiązania dla Supreme Houses.
Internetowa wizytówka
Strona internetowa jako narzędzie sprzedażowe to bardzo wymagająca część całego projektu. Maksymalna dawka informacji podana w efektowny, zachęcający do interakcji sposób – to główne wyznaczniki działań projektowych. Deweloper chciał zarówno pokazać swoje portfolio, w którym znajduje się kilkadziesiąt wybudowanych w Lesznowoli domów, jak i możliwości realizacyjne związane z dalszą działalnością. Dlatego też postanowiliśmy po pierwsze wyróżnić ofertę już na stronie głównej, jak również wyposażyć całą witrynę w miejsca pozwalające na kompleksową prezentację dorobku dewelopera. Stąd też duże slajdery, galerie zdjęć i miejsca na zilustrowanie treści. A skoro powstały miejsca, to musiał też powstać content, który je zapełni.
Wiedza od dewelopera
Kompleksowe działanie nad projektem Supreme Houses oraz aktywne zaangażowanie w dostarczanie niezbędnych informacji przez dewelopera pozwoliło nam wyposażyć stworzone projekty w treści i fotografie, które są wisienką na torcie całego przedsięwzięcia. Odbiorcy mogą dzięki temu nie tylko zobaczyć ofertę, ale poznać historię dewelopera, jego podejście do biznesu, obejrzeć na wysokiej jakości zdjęciach zrealizowane domy oraz poznać okolicę osiedla, na którym znajdują się inwestycje Supreme Houses. Jasno przekazane fakty, klarowne treści zilustrowane odpowiednimi multimediami stanowią prawdziwą dawkę wiedzy od dewelopera. Co więcej, budują jego wiarygodność na rynku i prezentują profesjonalne podejście do realizowanych inwestycji. Umieszczony na stronie „Poradnik kupującego” to także dodatkowa forma komunikacji z odbiorcami. Co więcej, nie jest to tylko content dotyczący Supreme Houses, ale także różnych aspektów inwestowania w dom.
„Witaj w Lesznowoli”
Charakterystyczną cechą projektu było kompleksowe podejście do jego realizacji przez dewelopera. Właściciel marki aktywnie uczestniczył nie tylko w dostarczaniu informacji i danych o ofercie na stronę www, ale także na każdym etapie projektu i akceptacji jego kolejnych elementów. Jako mieszkaniec Lesznowoli kładł duży nacisk na prezentację okolicy domów budowanych przez Supreme Houses, co znalazło odzwierciedlenie na stronie internetowej. Zdjęcia lotnicze prezentują nie tylko same domy, ale osadzają je w kontekście otoczenia. Dodatkowo, galeria multimediów pozwala dostarczać odbiorcom bieżących informacji już po zakończeniu realizacji całego projektu – deweloper ma możliwość szybkiej edycji zarówno treści, jak i umieszczania multimediów, które pokazują codzienne życie w Lesznowoli.

Pieśń przyszłości
Po sprzedaniu kilkudziesięciu domów deweloper wyszedł do klientów z nową odsłoną marki. Świeży wizerunek, doskonałej jakości multimedia, wartościowy content – to wszystko jest początkiem kolejnego etapu działań sprzedażowych. Tak duże zmiany dokonane w krótkim czasie pozwolą z pewnością wyraźnie zaznaczyć moment, który otwiera się nowy rozdział w działaniu firmy i zmierzyć efekty przeprowadzonych działań. Dodatkowo, aktywne prowadzenie komunikacji i inwestowanie w promocję oferty to kolejny krok na drodze do sukcesu sprzedażowego.
Moment wyjścia do klientów z zupełnie nową formą prezentacji oferty i informowania o świetnej lokalizacji do życia, jaką jest Lesznowola, to dla Supreme Houses swego rodzaju sprawdzian rozwiązań, jakie daje marketing nieruchomości. Rosnąca konkurencja nie pozwala pozostawać w tyle jeśli chodzi o ciągłe pozyskiwanie nowych osób zainteresowanych inwestowaniem w domy. Myślę, że rozwiązania wypracowane ze SkyConcept sprawią, że marka zyska wyraźny charakter i rozpoznawalność, oraz przyciągną nowych klientów chcących zamieszkać w domach od Supreme Houses.
Piotr Piskorski właściciel Supreme Houses