Plac budowy pod kontrolą
Wybór najlepszego kanału reklamy jest kluczowy dla promocji oferty w Sieci. Dostępnych rozwiązań jest wiele – od strony internetowej, przez portale społecznościowe, aż po multimedia prezentujące walory inwestycji. Firma Acteeum Central Europe podczas promocji swojego obiektu postanowiła wykorzystać potencjał obrazu. Timelapse i streaming z budowy pokazały przyszłym klientom i najemcom etapy wznoszenia budynku oraz doskonale uzupełniły portfolio dewelopera.
WSPÓLNY PLAN
Rozpoczynając współpracę z firmą Acteeum Central Europe – deweloperem inwestycji – wiedzieliśmy, że projekt zakłada dwa główne cele: stworzenie atrakcyjnego filmu poklatkowego, kompleksowo prezentującego etapy powstawania obiektu oraz uruchomienie całodobowej transmisji „na żywo” z placu budowy. Pierwszym krokiem było ustalenie szczegółów dotyczących przedsięwzięcia, zapoznanie się z planem zagospodarowania terenu i wybór najlepszego miejsca do montażu kamery. Po przeanalizowaniu kilku lokalizacji, wspólnie z deweloperem ustaliliśmy, że sprzęt umieścimy na dwudziestometrowym kominie, nieopodal powstającej Galerii Tomaszów. Dzięki temu uzyskaliśmy szeroki kadr i niczym nieograniczony widok na teren inwestycji. Profesjonalna kamera i stałe łącze internetowe umożliwiły użytkownikom Sieci – w tym przyszłym najemcom i klientom galerii – całodobowy podgląd na teren budowy. Internauci przez ponad 9 miesięcy mogli obserwować zachodzące zmiany i śledzić etapy powstawania obiektu. Transmisja w czasie rzeczywistym była dostępna dla wszystkich zainteresowanych na stronie www galerii oraz specjalne stworzonym przez nas kanale YouTube.
NIEBANALNA INICJATYWA
Projekt zrealizowany dla Acteuum Central Europe był szczególnie interesujący, także ze względu na niebanalny charakter samego budynku. Galeria Tomaszów to pierwsze centrum handlowe na terenie Tomaszowa Mazowieckiego. Jednokondygnacyjny budynek powstał w miejscu byłej fabryki włókienniczej, a jego niecodzienna architektura odwzorowuje fragmenty historycznej budowli – włączając je do utrzymanej w stylistyce fabryki elewacji. Imponująca fasada i przestronne wnętrza budynku sprawiają, że obiekt nabiera wyjątkowego charakteru. Poprzez nawiązania do historii włókiennictwa, które znalazły swoje odwzorowanie także w logotypie galerii, jak również elementy inspirowane wyjątkowym położeniem – obiekt zlokalizowany jest na pograniczu historyczno-kulturalnym trzech regionów – budynek zyskał ponadlokalny charakter.
POZYTYWNY ODBIÓR
Kamera SkyConcept wykonała łącznie blisko 37 000 zdjęć przedstawiających różne etapy wznoszenia budynku. Do stworzenia filmu poklatkowego wybraliśmy 4 500 najlepszych ujęć, które doskonale zobrazowały proces powstawania obiektu i zmiany, które przez kilka miesięcy zachodziły na terenie inwestycji. Timelapse przygotowany dla Acteuum Central Europe został wzbogacony o odpowiednio dobraną muzykę oraz dodatkowe elementy, takie jak plansza z mapą okolicy. Stworzone przez nas materiały multimedialne zostały wykorzystane przede wszystkim do celów marketingowo-promocyjnych i spotkały się z pozytywnym przyjęciem wśród odbiorców.