Promocja PROXIMO na wielu płaszczyznach
Szeroka perspektywa
Hines, inwestor kompleksu biurowego Proximo na warszawskiej Woli, rozpoczął w 2015 roku budowę tego nowoczesnego biurowca. Patrząc w szerokiej perspektywie na komercjalizację powierzchni biurowej i usługowo-handlowej deweloper rozpoczął działania promocyjne i daleko idącą komunikację zanim jeszcze rozpoczęła się budowa obiektu. W efekcie współpracy SkyConcept z firmą Hines powstał szereg rozwiązań marketingowych do prezentacji kompleksu, pozwalających zarówno przekazywać informacje dotyczące inwestycji wszystkim zainteresowanym, jak również podtrzymywać stałe relacje z ekspertami z branży i potencjalnymi najemcami.
Wirtualna wizytówka
Praca nad narzędziami promocyjnymi rozpoczęła się od stworzenia strony internetowej odzwierciedlającej idee, jakie przyświecały inwestorowi. Witryna stanowiąca główny kanał dystrybucji informacji o biurowcu z założenia miała kompleksowo prezentować Proximo. Hines postanowił pokazać biurowiec wykorzystując w dużej mierze różnego typu multimedia. I tak, zanim jeszcze „gwiazda” Proximo zaczęła świecić na mapie Warszawy, powstał film prezentujący lokalizację obiektu względem głównych arterii w mieście. Nie zabrakło wizualizacji kompleksu i fotograficznej kroniki budowy. Na stronie znalazły się ponadto prezentacje biur architektonicznych pracujących nad obiektem oraz dane dotyczące filozofii ECO, jaką wyznaje Hines. Dodatkowym rozwiązaniem ułatwiającym zlokalizowanie Proximo w Warszawie jest dedykowana mapa z wyszukiwarką połączeń. Duża ilość informacji umieszczona na stronie, dzięki intuicyjnej nawigacji pozwala szybko zdobyć pożądaną dawkę wiedzy na temat nowoczesnego biurowca sąsiadującego z Centralnym Obszarem Biznesu w stolicy.
Filmowe ujęcie Proximo
Kładąc duży nacisk na multimedialny aspekt prezentowania Proximo, deweloper zainwestował w serię filmów, które pokazują biurowiec w różnych perspektywach. Zrealizowany przez nas film lotniczy pt. „Timesaving place” pokazuje najbliższe otoczenie budynku – przystanki i węzły komunikacyjne, główne arterie oraz przepustowość dróg w Warszawie o określonych godzinach. Ujęcia wykonane z drona prezentują dokładną lokalizację obiektu w odniesieniu do centrum miasta.
Poza promocyjnym filmem wykonanym na samym początku inwestycji, Hines postanowił udostępnić użytkownikom Internetu widok na plac budowy i dać możliwość obserwowania całego procesu powstawania biurowca od strony ul. Prostej. Już w pierwszych dniach prac ziemnych uruchomiliśmy kamerę live view, która działa przez cały czas budowy, a widok dostępny był na kanale YouTube Hines oraz na stronie www Proximo.
Dodatkową formą prezentacji budowy był film poklatkowy. Ta ruchoma kronika budowy prezentuje w kilkadziesiąt sekund miesiące prac budowalnych na warszawskiej Woli. Odbiorcy mogą w skróconej wersji zobaczyć, jak powstawały kolejne kondygnacje nowoczesnego biurowca. Dla wzbogacenia prezentacji wykorzystaliśmy filmowe ujęcia lotnicze.
Kompleksowe podejście do stworzenia filmowych narzędzi do promowania kompleksu biurowego Proximo pozwoliło dostarczyć odbiorcom pełen pakiet ciekawych materiałów. Świadczą one o dużym zaangażowaniu dewelopera w przekazywanie w atrakcyjny sposób informacji o nowoczesnym budynku biurowym, który powstaje w prężnie rozwijającej się biznesowo części warszawskiej Woli.
Wartość dodana do projektu
Współpraca z jedną agencją marketingową nad wieloma projektami dedykowanymi Proximo pozwoliła stworzyć materiały o spójnym charakterze. Wielopłaszczyznowe podejście do promowania nieruchomości zaowocowało natomiast budowaniem zainteresowania wokół obiektu i przyciąganiem uwagi potencjalnych klientów. To także wpłynęło na kreowanie pozytywnego wizerunku marki jaką jest Proximo. Ze względu na charakter usługowo-handlowy obiektu, istotne było wychodzenie z informacją do pojedynczych odbiorców usług, jakie znajdą swoje miejsce w przestrzeniach kompleksu na warszawskiej Woli. Jednocześnie, wszechstronne działania marketingowe poparte materiałami wysokiej jakości znajdują swoje odzwierciedlenie w korzystnym odbiorze przez potencjalnych klientów biznesowych. Już w dniu oddania do użytku jednego z etapów Proximo deweloper mógł przywitać w nim pierwszych najemców powierzchni biurowej. Komercjalizacja obiektu jest zatem skutecznie wspierana przez szeroko zakrojone działania marketingowe.