Google Ads

Tradycyjne kanały promowania nieruchomości i komunikacji z potencjalnymi klientami generują jeden podstawowy problem – trudno zmierzyć rzeczywiste efekty reklamy i jej dotarcie do zainteresowanych odbiorców. Broszura, bilboard czy reklamy typu ATL nie pozwala zbadać zwrotu z inwestycji, ani nawet wartości sugerujących liczbę osób, które je widziały.

Google Ads to odpowiedź na potrzeby firm z branży nieruchomości, które chcą mierzyć efekty swoich działań marketingowych.

Zaledwie 10% polskich przedsiębiorstw korzysta z reklamy w Google. Tak mała konkurencja wśród reklamodawców w Google Ads oznacza, że to doskonały moment na wykorzystanie tego kanału komunikacji.

Z naszych doświadczeń wynika, że dzięki skutecznej kampanii w Sieci można m.in. odnotować prawie 50% więcej wejść na stronę www dotyczącą nieruchomości komercyjnych. Dodatkowo, skuteczne reklamy sprawia, że potencjalni klienci pozostają w witrynie dłużej i odwiedzają kolejne podstrony.

Sprawdź możliwości Google Ads

Zarządzanie budżetem

Decyduj, ile chcesz wydać na reklamę

Koszty poniesione podczas kampanii Google Ads to indywidualny wybór Klienta, który może kontrolować kwoty, jakie chce przeznaczyć na reklamę w wyszukiwarce Google, wyświetlanie banerów czy promowanie filmu. Od wysokości budżetu zależy m.in. liczba możliwych wyświetleń reklamy i możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców. Google Ads pozwala ściśle kontrolować wydatki w odniesieniu do zasięgu proponowanej oferty.

GRUPA DOCELOWA

Docieraj do potencjalnych klientów

Skierowanie kampanii w Google Ads na odpowiednie grupy docelowe, tematy, zainteresowania czy miejsca w Sieci pozwala docierać do ściśle określonych odbiorców. Reklamy wyświetlają się tylko tym osobom, które są potencjalnie najbardziej zainteresowane właśnie Twoją ofertą.

ZLICZANIE KONWERSJI

Śledź działania odbiorców

Kampania Google Ads pozwala śledzić zachowania użytkowników na stronie www oraz zliczać różne rodzaje konwersji, jak wypełnienie formularza, kliknięcie w określony guzik na stronie czy wykonanie połączenia telefonicznego. Dzięki temu można zyskać informacje o tym, co najbardziej interesuje użytkowników i dostarczać im więcej reklam generujących konwersję.

kliknięć w reklamę

W przeciągu miesiąca prowadzenia kampanii w Google Ads dla Klienta promującego ofertę powierzchni komercyjnych na wynajem wygenerowaliśmy prawie 26 000 kliknięć w reklamy display. Banery były kierowane ściśle do osób zainteresowanych rynkiem nieruchomości.

Powierz reklamę w Google Ads Partnerowi Google!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem Google Ads. Kampanie prowadzone dla naszych Klientów spełniają najwyższe standardy. Zostaw swój e-mail i przekonaj się o naszej skuteczności.