74%
ruchu na www będzie generować wideo
Siła oddziaływania wideo na odbiorców rośnie w takim tempie, że według statystyk w 2017 roku aż 74% ogólnego ruchu na stronach www będzie generowane właśnie przez to medium. Już teraz aż 93% marketerów korzysta z filmów w marketingu online czy działaniach sprzedażowych.
Wartościowe wideo to sposób na zwiększenie liczby kliknięć w witrynie internetowej firmy i zatrzymanie uwagi potencjalnego klienta na dłużej.
Atrakcyjne filmy korporacyjne służą przekazywaniu informacji o wyznawanych ideach biznesowych i wartościach firmy. To także sposób na przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców m.in. zespołu pracowników oraz budowania zaufania i relacji z potencjalnymi klientami.
Wideo jest świetną formą wykorzystywaną w marketingu także podczas różnego rodzaju wydarzeń i spotkań z partnerami biznesowymi.
Sprawdź możliwości AdWords

Filmowy storytelling
Opowiadaj o wyznawanych wartościach
Ciekawie opowiedziana historia potrafi nie tylko zainteresować odbiorcę, ale sprawić, że postanowi on dowiedzieć się o firmie czegoś więcej. Dlatego kluczem do naszych realizacji, obok wysokiej jakości ujęć, jest storytelling – pokazanie firmy jako żywego organizmu, który ma swoją historię.
Kanały dystrybucji
Korzystaj z różnych form dotarcia do odbiorcy
Realizując wideo promocyjne należy mieć na uwadze jego przeznaczenie i sposób dystrybucji. W zależności od celów naszego Klienta tworzymy filmy dostosowane do potrzeb i zachowań potencjalnych odbiorców. Nasze produkcje doskonale sprawdzają się w promocji online – na stronach www, kanałach YouTube, kampaniach AdWords, jak i na dedykowanych eventach.


Wysoka jakość
Prezentuj tylko najlepsze produkcje
Wśród ogromnej liczby wideo dostępnych dla odbiorców i klientów warto wyróżnić się jakością materiałów promocyjnych. Do naszych produkcji angażujemy cały zespół profesjonalistów zapewniających sprawną pracę na planie filmowym oraz postprodukcję, która sprawia, że ostateczny efekt prac jest zawsze satysfakcjonujący.
W przeciągu miesiąca prowadzenia kampanii promocyjnej dla dewelopera powierzchni komercyjnych wygenerowaliśmy ponad 18 000 obejrzeń reklamy wideo w sieci YouTube.
Przy stosunkowo niskim budżecie promocja przyniosła widoczny wzrost wejść na kanał Youtube Klienta oraz na stronę www, do której kierowały adnotacje z reklamy.