1/10 sekundy
zajmuje zrozumienie przekazu wizualnego
Żaden klient na rynku nieruchomości nie kupuje przysłowiowego “kota w worku”. Dlatego też prezentacja wizualne nieruchomości odgrywa w procesie sprzedażowym ogromną rolę.
Property360 to rozwiązanie, które daje ogromne możliwości w zakresie eksponowania oferty nieruchomości zarówno kanałami komunikacji online, jak i offline. Elastyczne dostosowanie wybranych form ekspozycji pozwala stworzyć produkt idealnie dopasowany do potrzeb dewelopera czy agencji nieruchomości.
Wysokiej jakości materiały marketingowe pozwalają zaoszczędzić czas agentom, którzy dzięki zdjęciom, filmom, wizualizacjom i panoramom 360 mogą w pełni zaprezentować ofertę już na pierwszym spotkaniu z klientem. Jednocześnie, osoba zainteresowana daną inwestycją otrzymuje pełen zakres informacji, które można umieścić bezpośrednio w wybranym rodzaju prezentacji.
Property360 to rozwiązanie dla firm, które mają świadomość, jak duży wpływ na dostrzeżenie potencjału oferty przez klienta ma odpowiednie jej pokazanie.
Property360
Poznaj możliwości prezentacji oferty

Wysoka jakość
Wybieraj tylko wartościowe prezentacje
Atrakcyjne materiały wizualne pozwalają skupić uwagę odbiorców i przyczyniają się do większego zainteresowania nieruchomością wśród potencjalnych klientów. Zdjęcia, wideo czy wizualizacje w wysokiej jakości zwiększają szanse na wyróżnienie konkretnej propozycji wśród ofert konkurencji.
Możliwości prezentacyjne
Kompleksowo dostarczaj informacje
Nowoczesne rozwiązania takie jak umieszczanie w panoramach 360 czy filmach znaczników, hot spotów, informacji wyświetlanych po oznaczeniu danego obiektu znacznie wzbogacają prezentację. Jednocześnie, pozwalają dostarczyć wiele danych o ofercie wykorzystując elementy atrakcyjne wizualnie.


Responsywne rozwiązania
Zadbaj o funkcjonalne rozwiązania
Rosnąca popularność korzystania z urządzeń mobilnych sprawia, że odpowiadające potrzebom klientów prezentacje muszą spełniać najwyższe standardy i być dostosowane do wyświetlania na komórkach czy tabletach. Co więcej, w wyszukiwarce Google na pierwszych pozycjach w wynikach organicznych wyświetlają się tylko strony responsywne, co generuje potrzebę tworzenia multimediów odpowiadających tym standardom.
W naszym portfolio znajdują się projekty multimedialne zrealizowane dla deweloperów, firm konsultingowych i agencji nieruchomości z krajów Europy Środkowo-Wschodniej, USA oraz Francji.