99% marketerów
interesuje się nowymi technologiami
Zaprezentowanie nieruchomości potencjalnym klientom to punkt zapalny do podjęcia decyzji o inwestycji. Dlatego też, pokazanie oferty w sposób, który uwydatni jej zalety i potencjał jest niezwykle istotne w procesie sprzedażowym. Szczególnie, gdy wybrana nieruchomość jest prezentowana jedynie na zdjęciach czy grafice.
Odpowiedzią na specyficzne potrzeby ekspozycji ofert są rozwiązania oferowane przez coraz popularniejsze w marketingu, nowoczesne technologie.
Wiedząc jak istotna jest jakość prezentacji obiektów i terenów inwestycyjnych stworzyliśmy Sky VR – produkt, który zmienia postrzeganie oferty nieruchomości. Za pomocą gogli, dedykowanej aplikacji oraz wysokiej jakości panoram 360 i filmów, pozwalamy przenieść się do dowolnego miejsca bez wychodzenia z biura.
Sky VR to wirtualne wycieczki, które są rozwiązaniem idealnym do prezentacji obiektów, terenów inwestycyjnych i różnego rodzaju wnętrz.
Sprawdź możliwości Sky VR

Nietypowa perspektywa
Pokazuj nieruchomość tu i teraz
Ogromna zaleta rozwiązania jakim jest Sky VR to możliwość pokazania dowolnego budynku czy terenu inwestycyjnego, a nawet wnętrza obiektu, w dowolnym czasie i miejscu na świecie. Nawet jeśli nieruchomość znajduje się setki kilometrów od potencjalnego inwestora, to użycie gogli wyposażonych w odpowiednią prezentację pozwala pokazać w 100% jej potencjał.
Wiele możliwości
Korzystaj z różnych form prezentacji
Nowoczesna technologia pozwala prezentować ofertę za pomocą Sky VR w różnych formach. Twój klient może zobaczyć teren inwestycyjny w lotniczej panoramie 360, a także odbyć spacer po wnętrzu oferowanego biura czy magazynu. Co więcej, możliwości technologiczne pozwalają także zaprezentować wideo 360, które pozwoli znaleźć się w centrum ruchomego obrazu.


Wysoka jakość
Stawiaj na realizm
Umieszczenie w aplikacji zdjęć i filmów wysokiej jakości pozwala w pełni oddać realny wygląd oferty. Dodatkowe możliwości, jakie daje retusz fotografii i postprodukcja filmowa pozwalają na zaprezentowanie nie tylko samej nieruchomości, ale też obiektów wokół niej, oznaczenie dróg czy miejscowości. A wszystko w rzeczywistym ujęciu oferty.